Call Center i Telemarketing Polcall

Jesteśmy contact center świadczącym szeroki zakres usług call center i telemarketingu od 2008 roku. Dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu na rynku potrafimy połączyć nowatorskie rozwiązania, różnorodne wymagania klientów oraz przyjazne środowisko pracy, dzięki czemu z sukcesem realizujemy wszystkie rodzaje projektów telemarketingowych dla wielu branż.

Gwarancja efektywnej i rzetelnej współpracy z call center.

Nie ma dwóch identycznych projektów, umiemy znaleźć kluczowe punkty zainteresowań i do bólu nad nimi pracować, by ostatecznym wynikiem było to, czego potrzebuje twoja organizacja. Nasze Call Center zlokalizowane jest w Częstochowie, ale nasze usługi świadczymy dla klientów z całej Polski. Posiadamy 60 stanowisk stacjonarnych, a także pełne zaplecze Back Office do obsługi przesyłek, z wyposażoną salą szkoleniową
14
Lat doświadczenia
we wszystkich rodzajach projektów Contact Center
100
Zrealizowany projektów
B2B/B2C, najdłuższa ciągła współpraca - 12 lat
80
Stanowisk łącznie
60 stacjonarnych (18 z możliwością pracy hybrydowej). 20 stanowisk zdalnych.
95
Zadowolonych klientów
korzystających z naszych usług
W Twoim imieniu zajmiemy się dotarciem do potencjalnych klientów i pozyskaniem wartościowych leadów sprzedażowych. Korzystamy z różnych kanałów komunikacji m.in. telesprzedaży, infolinii BOK, e-mail i SMS marketingu. Obsługujemy leady zimne oraz leady ciepłe, tworzymy i weryfikujemy profesjonalne bazy danych, dzięki którym efektywność Twoich kampanii wzrośnie.
Dowiedz się więcej

Sprzedaż przez telefon - zwiększ dochody swojego biznesu

Nowoczesny telemarketing wykorzystuje wiele metod poprawy wyników finansowych, jednak narzędziem o nieocenionej skuteczności wciąż pozostaje telesprzedaż. W naszym call center obsługujemy dwa modele infolinii sprzedażowej – cold calling oraz callback, które zwiększą poziom satysfakcji klientów i zapewnią Ci lepsze wyniki sprzedaży.
Dowiedz się więcej

Infolinia i obsługa call center - zadbamy o Twoich klientów

Prowadzimy całościowy outsourcing procesów sprzedażowych i wspieramy działania firmy w wybranych projektach. Obsługa posprzedażowa to szereg procesów, które dzięki znalezieniu wspólnego mianownika generują większą konwersję przy jednoczesnej redukcji kosztów. Twoi klienci otrzymają niezbędne informacje szybko i chętniej ponownie skorzystają z oferowanych usług. Sprawdź naszą ofertę obsługi BOK, help desk oraz back office dla firm.
Dowiedz się więcej

Badania Marketingowe - poznaj rynek, klientów, grupę docelową

Specjalizujemy się w przeprowadzaniu badań satysfakcji Klienta metodą CATI, które pozwolą ocenić i zweryfikować jakość obsługi pracowników konkretnych działów. Uczestnictwo w badaniach sprzyja optymalizacji kosztów, zasobów oraz umożliwia wprowadzenie zmian, które korzystnie wpłyną na poziom zadowolenia klientów.
Dowiedz się więcej

Omnichanel - połącz kanały komunikacji z call center

Konsekwentnie realizujemy strategię omnichannel. Działania sprzedażowo-marketingowe prowadzimy przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji, co zwiększa ich powodzenie i wpływa na uzyskanie większych przychodów z przeprowadzonych kampanii. Zintegrowany system narzędzi usprawnia automatyzację całego procesu, ogranicza zasoby i poprawia pozytywne doświadczenie klientów.
Dowiedz się więcej

Pozostałe - co jeszcze oferujemy dla telemarketingu?

Dzięki realizacji wielu projektów telemarketingowych oraz uczestnictwu w licznych szkoleniach zyskaliśmy doświadczenie i kompetencje do obsługi klienta branżowego. Oferujemy wsparcie sprzedaży dla firm z sektora energetycznego, opieki medycznej, transportu i spedycji, ubezpieczeń oraz finansów, a także telekomunikacji. Sprawdź, jak zwiększyć sprzedaż w Twoim rodzaju profesji.
Dowiedz się więcej

Polcall Call Center i Telemarketing Częstochowa

Call center i telemarketing jest obecnie szeroko rozpowszechnianym sposobem przekazywania informacji, umawianiem spotkań handlowych, pozyskiwaniem nowych, jak i obsługą obecnych klientów. Nasza firma oraz zatrudnieni w niej konsultanci telefoniczni zajmują się właśnie umawianiem spotkań, które polega na selekcjonowaniu najlepszych klientów. Mamy na swoim koncie mnóstwo zrealizowanych projektów handlowych i telemarketingowych, dzięki czemu osiągamy ponadprzeciętne wyniki. Dzięki wypracowanym metodom współpracy jesteśmy w stanie wzbudzić zainteresowanie każdym produktem oraz zachęcić ewentualnego Klienta do jego zakupu. Dzięki szerokiemu doświadczeniu w prowadzeniu akcji telemarketingowych jak i wykraczającymi poza te ramy projektami, gdzie przejmujemy rolę contact center, doradzamy i wspieramy naszych partnerów, maksymalizując efekty podejmowanych działań.

Współcześnie call center to ogromny zbiór rozwiązań, narzędzi i kanałów komunikacji. Co ważne, rozwiązana te odpowiadają na oczekiwania i potrzeby współczesnych konsumentów. Obejmują więc nie tylko kontakt telefoniczny w różnych formach, ale także szybką komunikację przez internet (to na przykład czat dostępny z poziomu strony www).

W jakich firmach call center sprawdzi się najlepiej?

Telemarketing oraz rozwiązania Call center można z sukcesem wdrożyć w różnych przedsiębiorstwach – zarówno tych relatywnie niewielkich, jak i w rozbudowanych organizacjach. Współczesny telemarketing to dziedzina elastyczna i skalowalna – rozwiązania można łatwo dopasować do firm działających w różnych branżach. Ważne, aby narzędzia dobrać do specyfiki firmy i jej klientów, pamiętając jednocześnie o skali działania.

Narzędzia call center się między innymi w:
działalności e-commerce,
komunikacji wewnętrznej (np. usługa help desk).
obsłudze klienta (np. BOK, obsługa posprzedażowa, reklamacje),
sprzedaży produktów i usług B2C,

sprzedaży produktów i usług B2B,

Dlaczego warto wdrożyć call center w swojej firmie?

Najważniejszą zaletą call center jest oszczędność czasu i pieniędzy. Zlecając na zewnątrz wybrane działania marketingowe lub sprzedażowe, możesz zająć się ważnymi zadaniami związanymi z rozwojem Twojej firmy.

Możemy stworzyć Twój zewnętrzny dział sprzedaży (który zajmie się kontaktem telefonicznym, pozyskiwaniem i obsługą leadów, czy umawianiem spotkań). W ten sposób uwolnisz zasoby w swoim zespole i ograniczysz koszty (pozyskania i utrzymania pracowników, zakupu sprzętu i infrastruktury, wynajmu i prowadzenia biura).

Co ważne, profesjonalne contact center zatrudnia wysokiej klasy specjalistów – osoby wyspecjalizowane w sprzedaży i profesjonalnej obsłudze klienta. Dobre przygotowanie w połączeniu z narzędziami automatyzującymi wiele powtarzalnych procesów sprawia, że w krótszym czasie można przeprowadzić więcej rozmów (lub innych form kontaktu), co przekłada się na niższe koszty całej inwestycji.

Praca w call center – zgłoś się do nas!

Jeśli szukasz ciekawej pracy, nasze biuro call center w Częstochowie jest miejscem dla Ciebie! Prowadzimy ciekawe projekty z wielu różnych branż, a nasze stanowiska wyposażamy w najnowocześniejszy sprzęt. Praca u nas to elastyczny grafik – możesz pracować w tygodniu, w weekendy, rano lub wieczorem. Jeśli jesteś uczniem lub studentem, z łatwością dopasujesz zakres do swojego planu zajęć. Możesz pracować w naszym biurze lub całkowicie zdalnie.

Jak wygląda praca w call center? To przede wszystkim rozmowy z klientami, ale nie tylko. W naszym biurze contact center prowadzimy komunikację internetową, tworzymy i aktualizujemy bazy danych i realizujemy badania marketingowe. Projektujemy i wdrażamy kompleksowe strategie telemarketingu i sprzedaży. Z pewnością nie będziesz się u nas nudzić.

Możesz też liczyć na rozwój – przeszkolimy Cię z obsługi sprzętu i technik efektywnej współpracy z klientem. Zdobędziesz u nas cenne doświadczenie, które przyda Ci się w przyszłości. Zgłoś się do nas także wtedy, jeśli pracę w call center traktujesz długoterminowo – zapewnimy Ci możliwości rozwoju. Więcej informacji znajdziesz na stronie:
https://www.polcall.pl/praca/

Masz pytania lub jesteś zainteresowany współpracą?

Nasi specjaliście chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania i dobiorę najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.